Gambar Rozita Che Wan Bogel

Thursday, 1 November 2012 in by

Ape la nak jadi ngan artis zaman sekarang, kalau ye pun nk posing camni tak payah la nak ambik gambar.. ni dah tersebar tak ke malu... BTW aku sdiri pun x sure ni gambar asli ke tak.. tapi macam biase la cik Ta kite kata ni bukan gambar dia.. tapi setengah pihak kata ni gambar asli... Whatever...

H

4 Responses So far
gravatar
Anonymous
on 18 November 2012 at 12:12  

ala tipu je nie.....

gravatar
Anonymous
on 18 November 2012 at 12:38  

mission: no FAP on November
status: FAILED!

gravatar
Anonymous
on 18 November 2012 at 13:46  

cane dia jaga tetek dia ? da tua pun still mantap lagi

gravatar
Anonymous
on 18 November 2012 at 23:05  

ni pic betul la

Post a Comment

Follow by Email

Lawak TerBaek Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...